Witamy!

Jesteś w naszym sklepie internetowym? Wybrałeś produkt i nie wiesz co dalej?
Wyjaśnimy jak krok po kroku dokonać realizacji zamówienia!


Produkty naszej firmy znajdują się na następujących stronach internetowych:

logo

 

ekotu.pl

 

logo

 

eozon.pl

 

logo

 

czystygabinet.pl

 


Zapraszamy do zakupów w naszych sklepach. jzzimage012Zapoznaj się z opiniami naszych klientów i przekonaj się,że masz do czynienia z rzetelną firmą!

KROK 1 Złóż zamówienie!

  • wybierz dany produkt i dodaj go do koszyka!
  • po wybraniu wszystkich produktów przejdź do zakładki: PRZEJDŹ DO REALIZACJI ZAMÓWNIENIA
  • Wartość produktów musi wynosić minimum 10 pln.
  • wybierz sposób dostawy i formę płatności.

KROK 2 Wypełnij dane ( zaloguj się lub wypełnij formularz)
KROK 3 Potwierdzenie danych.
KROK 4 Ostatecznie złóż zamówienie.


ISTOTNE INFORMACJE

Złożenie zamówienia powoduje wysłanie przez system automatycznej odpowiedzi skierowanej na adres e-mail podany przez Klienta.

Następnie zamówienie trafia do naszego handlowca, który kontaktuje się z klientem telefonicznie dzwoniąc pod numer wskazany w zamówieniu potwierdzając złożenie dyspozycji jeśli wyniknie taka potrzeba ustala szczegóły oraz sposób realizacji zamówienia inny niż złożony w czasie dokonania zakupu w sklepie internetowym.

Jeżeli sposób realizacji zamówienia nie budzi żadnych wątpliwości handlowiec wysyła do Klienta e-mail z potwierdzeniem przyjęcia zamówienia do realizacji.

Gdy zamówione produkty są już gotowe do wysyłki handlowiec wystawia potwierdzenie dokonania zakupu i ponownie wysyła e-mail do Klienta.

Wszystkie ceny podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez klienta zamówienia.

Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty sklepu internetowego, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu bądź wprowadzania w nich zmian.

Do sprzedaży promocyjnej oraz wyprzedaży przeznaczona jest ograniczona liczba towarów i realizacja zamówień następuje według kolejności wpływania potwierdzonych zamówień na te towary, aż do wyczerpania się zapasów objętych ta forma sprzedaży.
Czas realizacji zamówienia wynosi od 2 do 14 dni roboczych, w zależności od zamówionego towaru i jego dostępności, w określonym czasie, w magazynie.

Koszt i czas dostawy:

Powyższy cennik dotyczy wyłącznie kosztów wysyłki na terenie POLSKI. Wysyłka poza granice Polski ustalana jest indywidualnie z każdym klientem po dokonaniu zamówienia.

Poczta polska 

waga brutto cena brutto
1kg 9,50zł
1-2kg 11,00zł
2-5kg 13,00zł
5-10kg 18,00zł
10-15kg 21,00zł
15-20kg 30,00zł
20-30kg 36,00zł
Poczta polska (priorytet)

waga brutto cena brutto
1kg 11,00zł
1-2kg 13,00zł
2-5kg 14,50zł
5-10kg 20,50zł
10-15kg 25,00zł
15-20kg 35,00zł
20-30kg 43,00zł
Kurier (kolporter) 

waga brutto cena brutto
do 30kg 20,28zł
30-60kg 67,65zł
61-100kg 135,30zł
101-300kg 172,20zł
301-500kg 202,95zł
501-800kg 233,70zł
801-1000kg 270,60zł

Jak płacić za zamówienie?

Płatności można dokonać w formie gotówkowej (przy odbiorze w siedzibie firmy lub przy odbiorze przesyłki) oraz przelewem.

Forma płatności „gotówkowej” jest możliwa przy odbiorze w siedzibie firmy lub przy odbiorze przesyłki.
Przy wyborze formy płatności „przelew” pieniądze należy przelać na poniższe konto bankowe:

27 1560 0013 2014 7511 7708 0001

oraz podać tytuł zapłaty w postaci: zapłata za zamówienie nr i datę.
W przypadku formy płatności przelewem wymagane jest przesłanie skanu dokumentów rejestrowych firmy (wpis do ewidencji działalności gospodarczej lub KRS, nip i regon) na adres e-mail:biuro@ekotu.pl

Jeżeli przesyłka nie dotrze do Państwa mimo przyjęcia przez nas zamówienia do realizacji i po wysłaniu przez nas e-maila z zawiadomieniem o wysyłce bardzo prosimy o kontakt:
625017560

Reklamacje i zwroty!

Konsumentowi przysługuje prawo rezygnacji z towaru bez podania przyczyn w terminie 10 dni od zawarcia umowy. Wystarczy przed jego upływem złożyć (na przykład wysłać listem poleconym) oświadczenie na piśmie na adres: Biura Obsługi Klienta P.H.U. EPAK, Chopina 23 lok. 303, 62-800 Kalisz. W takiej sytuacji sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie (a maksymalnie w ciągu 14 dni) zwrócić całą uiszczoną przez klienta kwotę. Zwrotowi nie podlegają koszty przygotowania, dostarczenia i wysyłki. Zwrot towaru odbywa się na koszt nabywcy. Zwrot zostanie przyjęty tylko wtedy, gdy produkt nie nosi znaków używania, nie został uszkodzony.

Zwracany towar należy odesłać na adres Biura Obsługi Klienta P.H.U. EPAK, Chopina 23 lok. 303, 62-800 Kalisz.

UWAGA!!!

Prosimy uprzejmie zwrócić uwagę, aby zwracane produkty nie miały śladów używania, były kompletne i zapakowane w oryginalne opakowania. Towar przeznaczony do zwrotu należy starannie zapakować aby nie uległ uszkodzeniu podczas transportu. Należy również telefonicznie powiadomić handlowca o zwrocie towaru. Do przesyłki prosimy dołączyć kopię rachunku oraz pisemny powód zwrotu.

Możesz śledzić swoją przesyłkę!

jzzimage022

Przesyłki wysyłane za pośrednictwem firmy kurierskiej K-Ex (Kolporter)mogą państwo śledzić na stornie www.k-ex.pl wpisując numer przesyłki.

O numer przesyłki prosimy pytać w dziale handlowym pod numerem tel. 625017560

Zamówienia możesz składać poprzez:

Numer telefonu : 625017560 kom: +48601795219
podając: produkt (ilość, cena) oraz dane (imię, nazwisko, dokładny adres, telefon).

E-mail: biuro@epak.com.pl
podając: produkt (ilość, cena) oraz dane (imię, nazwisko, dokładny adres, telefon).

Fax – pod numer 62 5033051 podając: produkt (ilość, cena) oraz adres dostawy.